نوشته های دلتنگی من...
متن دلخواه شما
به دنبال کسی جامانده از پرواز میگردم مگر بیدارسازد غافلی را غافلی دیگر …
پنج شنبه 30 آذر 1391 ساعت 19:42 | بازدید : 1444 | نوشته ‌شده به دست ملک محمد درتکیده | ( نظرات )
 

نیا باران

زمین جای قشنگی نیست؛ 

من از جنس زمینم خوب میدانم، که: 

دریا، جاده ی تو؛ ماهی بیچاره را در تور ماهیگیر گم کرد... 

نیا باران 

زمین جای قشنگی نیست؛ 

من از جنس زمینم خوب میدانم، که: 

گل در عقد زنبور است، اما یک طرف سودای بلبل؛

یک طرف بال و پر پروانه را هم دوست میدارد... 

نیا باران 

زمین جای قشنگی نیست؛ 

من از جنس زمینم، خوب میدانم، که: 

اینجا جمعه بازار است

و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه میدادند... 

نیا باران 

زمین جای قشنگی نیست؛ 

من از جنس زمینم خوب میدانم: 

در اینجا قدر مردم را به جو اندازه میگیرند... 

نیا باران 

پشیمان میشوی از آمدن؛ 

زمین جای قشنگی نیست؛ 

در ناودان ها گیر خواهی کرد... 

نیا باران 

در اینجا قدر نشناسند مردم؛ 

در اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه میگیرند... 

نیا باران...

نيا...

يادمان باشد که هیچ کس را امیدوار نکنیم 

بعد یکدفعه رهاش کنیم چون خرد میشه می شکنه و آهسته میمیره

یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم

تا کسیکه به ما تکیه کرده سرش درد نگیره 

یادمون باشه که قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم

یادمون باشه هیچکس رو بیشتر از چند روز چشم به راه نزاریم

چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره 

یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم:

 برو نمی خوام ببینمت

چون زندگیش رو ازش میگیریم....؟؟؟؟؟؟

و اما تو...

قرار نبود عشق مثل گیلاس، بوسه، عیدی وتعطیلات

تابستان اولش قشنگ باشه،

قرار نبود کسی سختش باشد بگوید دوستت دارم،

قرار نبود کسی به هوای نشکستن دل دیگری بماند،

قرار بود هر کس به هوای نشکستن دل خودش بماند،

قرار نبود هر چه قرارنیست باشد...

بیا تا زیر امن ترین سایبان هستی

دلواپس ، دلواپسی های یکدیگر باشیم




:: برچسب‌ها: نوشته های دلتنگی من , , , ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب